ဘယ်လိုအခြေအနေတွေမှာ တိုင်ကြားလို့ရပါသလဲ။
မိမိဝယ်ယူသုံးစွဲသော ကုန်စည် သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုနှင့်ပတ်သက်၍ စားသုံးသူ အကျိုး စီးပွား (ငွေကြေး၊ ရုပ်ပိုင်း၊ စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ) ထိခိုက်ခံစားရသည့် လူပုဂ္ဂိုလ်၊ မိသားစု (သို့မဟုတ်) အိမ်ထောင်စုအတွက် ရည်ရွယ်ချက်ဖြင့် ဝယ်ယူသုံးစွဲသည့် ကုန်စည် (သို့မဟုတ်) ဝန်ဆောင်မှု နှင့်ပတ်သက်၍ စားသုံးသူ/သုံးစွဲသူမှ နစ်နာဆုံးရှုံးမှုရှိလာပါက တိုင်ကြားနိုင်ပါသည်။