စားသုံးသူနစ်နာဆုံးရှုံးမှုများ ဖြစ်ပေါ်လာပါက မည်သည့်နည်းလမ်းများမှတစ်ဆင့် တိုင်ကြား နိုင်ပါသလဲ။

•    ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ တိုင်းဒေသကြီးနှင့် ပြည်နယ်ဦးစီးမှူးရုံးများ။
•    ပြည်ထောင်စုနယ်မြေ၊ တိုင်းဒေသကြီး၊ ပြည်နယ်နှင့် ခရိုင်များတွင် ဖွင့်လှစ် ထားသည့် စားသုံးသူသတင်းပြန်ကြားရေးနှင့်တိုင်ကြားမှုလက်ခံဆောင်ရွက်ရေးစင်တာများ။
•    စားသုံးသူရေးရာဦးစီးဌာန၏ တရားဝင် E-mail များ။ (consumerwebsite doca@ gmail.com၊ [email protected] အစရှိသည်ဖြင့်.....)
•    www.doca.gov.mm
•    DOCA Myanmar Mobile Application (Android Version)
•    Call Center (1535)
•    စားသုံးသူကာကွယ်ရေးဆိုင်ရာအသင်းအဖွဲ့ (Myanmar Consumer Union)